Ritzau Support Ritzau Support

  • Kategorier
    • Pressemeddelelser
      • Opret pressemeddelelse
      • PR Modul
      • Modtagere
      • Udsendelse
      • Nyhedsrum
      • Mediebibliotek
      • Statistik
      • Indstillinger
      • API
    • Selskabsmeddelelser
      • Opret og udsend selskabsmeddelelse
      • Selskabsmeddelelser – dashboard
      • Selskabsmeddelelser – indstillinger
  • til Via Ritzau
Home / h) Indstillinger / Egne kontakter – Afviste mail adresser

Egne kontakter – Afviste mail adresser

Der er 2 former for afvisning

Hard bounce – kontakten eksisterer ikke hos modtageren eller indsat en blokering hos modtageren. Kontakten slettes umiddelbart og man er nødt til at finde en ny kontakt hos modtager organisationen

Soft bounce – Kontakten kan modtage pressemeddelelsen når bestemte kriterier, som modtagerens spamfilter sætter, er opnået, så vi fortsætter med at prøve at sende den frem. Resultatet kan dog reelt være det samme at kontakten ikke findes mere eller der er andre blokerende issues. Derfor slettes kontakten automatisk efter 7 forsøg, dog venter vi altid 48 timer med at slette. Inden de 48 timer er gået så kan man selv enten redigere eller slette dem. Når kontakten er slettet kan man fortsat se kontaktens oplysninger, men det er nødvendigt at oprette en ny kontakt fra samme kontakt organisation. Der er ikke vist eksempler på afviste kontakter af hensyn til GDPR. Men man går i INDSTILLINGER/E-mail Bounces

h) Indstillinger

Kontakt kundeservice

Har du spørgsmål, som du ikke finder svar på her, er du velkommen til at kontakte Ritzaus kundeservice på tlf. +45 3330 0333 (man-tors 9-16 og fre 9-15:30) eller kundeservice@ritzau.dk

Ritzaus Bureau A/S - Store Kongensgade 14 - 1264 København K | tlf: +45 3330 0000 @: ritzau@ritzau.dk