Ritzau Support Ritzau Support

  • Kategorier
    • Pressemeddelelser
      • Opret pressemeddelelse
      • PR Modul
      • Modtagere
      • Udsendelse
      • Nyhedsrum
      • Mediebibliotek
      • Statistik
      • Indstillinger
      • API
    • Selskabsmeddelelser
      • Opret og udsend selskabsmeddelelse
      • Selskabsmeddelelser – dashboard
      • Selskabsmeddelelser – indstillinger
  • til Via Ritzau
Home / Myndighedsmeddelelser / 2. Opsætning af totrinsbekræftelse

2. Opsætning af totrinsbekræftelse

Når du er logget ind på din bruger første gang, er det MEGET vigtigt at du får opsat totrinsbekræftelse på din profil.

I via Ritzau finder du menulinjen i venstre side af skærmen. Her finder du en firkantet menu, hvor du her kan klikke på dit eget navn (Se trin 1 i billede 1).

Når du klikker på dit navn, vil der være en menu, hvor du skal vælge ”kontosikkerhed” (se trin 2 på billede 1).

Billede 1:  trin 1 (venstre), trin 2 (højre)

space

Herefter vil du blive ført videre til en side, hvor du kan se dine kontoplysninger.

Her skal du indtaste dit telefonummer til totrinsbekræftelse (se billede 5):

Billede 5: Lokalisering af totrinsbekræftelsesskema.

space

Når du har indtastet dit telefonnummer skal du klikke på ”Aktivér”. Du vil herefter modtage en SMS med en 4 cifret kode, som du skal indtaste i pop-op vinduet (se billede 6):

Billede 6: Pop-op vindue til indtastning af SMS-kode.

space

Klik herefter på Bekræft.

Myndighedsmeddelelser

Kontakt kundeservice

Har du spørgsmål, som du ikke finder svar på her, er du velkommen til at kontakte Ritzaus kundeservice på tlf. +45 3330 0333 (man-tors 9-16 og fre 9-15:30) eller kundeservice@ritzau.dk

Ritzaus Bureau A/S - Store Kongensgade 14 - 1264 København K | tlf: +45 3330 0000 @: ritzau@ritzau.dk