Ritzau Support Ritzau Support

  • Kategorier
    • Pressemeddelelser
      • Opret pressemeddelelse
      • PR Modul
      • Modtagere
      • Udsendelse
      • Nyhedsrum
      • Mediebibliotek
      • Statistik
      • Indstillinger
      • API
    • Selskabsmeddelelser
      • Opret og udsend selskabsmeddelelse
      • Selskabsmeddelelser – dashboard
      • Selskabsmeddelelser – indstillinger
  • til Via Ritzau
Via Ritzau -> [Selskabsmeddelelser] -> [Meddelelser] 

Ret en selskabsmeddelelse

Fra forsiden af dit dashboard har du adgang til at redigere din selskabsmeddelelse.

Sådan retter du en selskabsmeddelelse, der endnu ikke er færdigoprettet og udsendt:

  • Klik på [Selskabsmeddelelser] i sidemenuen og derefter [Meddelelser] i topmenuen.

  • Klik på [Ret] i højre side af feltet for den selskabsmeddelelse, du ønsker at redigere.

Sådan retter du en selskabsmeddelelse, der er udsendt eller planlagt:

  • Klik på de tre prikker i nederste højre hjørne af feltet for den selskabsmeddelelse, du ønsker at redigere, og vælg [Lav en rettelse].

NB! Bemærk, at en rettelse af en udsendt selskabsmeddelelse ikke vil ændre den originale selskabmeddelelse. I stedet vil der blive udsendt en ny meddelelse med ‘Rettelse’ tilføjet til originaltitlen.

k) Selskabsmeddelelser - dashboard

Kontakt kundeservice

Har du spørgsmål, som du ikke finder svar på her, er du velkommen til at kontakte Ritzaus kundeservice på tlf. +45 3330 0333 (man-tors 9-16 og fre 9-15:30) eller kundeservice@ritzau.dk

Ritzaus Bureau A/S - Store Kongensgade 14 - 1264 København K | tlf: +45 3330 0000 @: ritzau@ritzau.dk