Ritzau Support Ritzau Support

  • Kategorier
    • Pressemeddelelser
      • Opret pressemeddelelse
      • PR Modul
      • Modtagere
      • Udsendelse
      • Nyhedsrum
      • Mediebibliotek
      • Statistik
      • Indstillinger
      • API
    • Selskabsmeddelelser
      • Opret og udsend selskabsmeddelelse
      • Selskabsmeddelelser – dashboard
      • Selskabsmeddelelser – indstillinger
  • til Via Ritzau
Via Ritzau -> [Selskabsmeddelelser] -> [Meddelelser] 

Se kvittering for selskabsmeddelelse

Når du har udsendt en selskabsmeddelelse, oprettes en kvittering, hvor du du efterfølgende kan se status på udsendelsen samt diverse yderligere information.

Sådan ser du kvitteringen for en selskabsmeddelelse:

  • Klik på [Selskabsmeddelelser] i sidemenuen og derefter [Meddelelser] i topmenuen.

  • Klik på [Kvittering] i højre side af feltet for den selskabsmeddelelse, du ønsker at redigere.

Du kan nu se en generel oversigt over din udsendelse. Ved at klikke på links ud for de forskellige kategorier, kan du se yderligere information for de specifikke kategorier.

k) Selskabsmeddelelser - dashboard

Kontakt kundeservice

Har du spørgsmål, som du ikke finder svar på her, er du velkommen til at kontakte Ritzaus kundeservice på tlf. +45 3330 0333 (man-tors 9-16 og fre 9-15:30) eller kundeservice@ritzau.dk

Ritzaus Bureau A/S - Store Kongensgade 14 - 1264 København K | tlf: +45 3330 0000 @: ritzau@ritzau.dk