Ritzau Support Ritzau Support

  • Kategorier
    • Pressemeddelelser
      • Opret pressemeddelelse
      • PR Modul
      • Modtagere
      • Udsendelse
      • Nyhedsrum
      • Mediebibliotek
      • Statistik
      • Indstillinger
      • API
    • Selskabsmeddelelser
      • Opret og udsend selskabsmeddelelse
      • Selskabsmeddelelser – dashboard
      • Selskabsmeddelelser – indstillinger
  • til Via Ritzau
Home / h) Indstillinger / Totrinsbekræftelse

Totrinsbekræftelse

Via Ritzau -> [Kontosikkerhed]

Tilføj totrinsbekræftelse til din konto

Du kan tilføje ekstra sikkerhed til din konto ved at indstille den til totrinsbekræftelse.

Sådan tilføjer du totrinsbekræftelse til din konto:

  • Klik på dit kontonavn i venstre menu af forsiden på Via Ritzaus dashboard.

  • Vælg Kontosikkerhed i popup-vinduet.

  • Indtast landekode og mobilnummer i feltet Mobilnummer, og klik på [Aktivér].

Du får nu tilsendt en aktiveringskode på det mobilnummer, du netop har indtastet.

  • Hvis du efter et par minutter endnu ikke har modtaget en sms-kode, så klik på Gensend sms-kode i popup-vinduet.

  • Indtast koden, du har modtaget, i popup-vinduet, og afslut ved at klikke på [Bekræft].

NB! Du skal nu godkende fremtidige logins på din mobiltelefon. Du kan til enhver tid slå totrinsbekræftelse fra.

NB! Hvis du er kunde på Selskabsmeddelelser, skal du fremover indtaste en sms-kode, hver gang du udsende en selskabsmeddelelse.

h) Indstillinger

Kontakt kundeservice

Har du spørgsmål, som du ikke finder svar på her, er du velkommen til at kontakte Ritzaus kundeservice på tlf. +45 3330 0333 (man-tors 9-16 og fre 9-15:30) eller kundeservice@ritzau.dk

Ritzaus Bureau A/S - Store Kongensgade 14 - 1264 København K | tlf: +45 3330 0000 @: ritzau@ritzau.dk