Selskabsmeddelelser Døgnsupport
Indenfor normal kontortid
Kundeservice har åbent mandag til torsdag mellem 9:00 og 16:30, dog kun mellem 9.00 og 15:30 om fredagen.
Al kontakt skal ske til Ritzau kundeservice
Telefon 33300333 eller
Forventninger til support
Her kan alle henvendelser såsom support af Via Ritzau systemet og tilkøb af services forventes besvaret.
Udenfor normal kontortid
Al kontakt skal ske til Ritzau døgnsupport
Telefon +45 69161718
Kodeord ved henvendelse
SERVICEPLAN 2024
(Kodeordet ændres til nyt den 1. januar 2025)
Forventninger til support
Ritzau døgnsupport kan håndtere henvendelser angående allerede indgåede aftaler angående Via Ritzau selskabsmeddelelser. Det er således ikke muligt, at få hjælp til opsætning af Via Ritzau eller tilkøbe nye services udenfor normal kontortid.
Support kan omfatte:
- Bruger spørgsmål angående login, brug af systemet ved udsendelse, håndtering af e-mail kontakter ved udsendelse og upload af nye til den konkrete udsendelse
- Behov for international distribution (kræver at aftalen er indgået på forhånd)
- Hjælp ved driftsforstyrrelser
- Udførsel af alternativ distributionsprocedure ved driftstop
- Support kan foregå på dansk og engelsk