Hvordan får jeg support på selskabsmeddelelser døgnet rundt?

Selskabsmeddelelser Døgnsupport

 

Indenfor normal kontortid

Kundeservice har åbent mandag til torsdag mellem 9:00 og 16:30, dog kun mellem 9.00 og 15:30 om fredagen.

Al kontakt skal ske til Ritzau kundeservice

Telefon 33300333 eller

Mail kundeservice@ritzau.dk

Forventninger til support

Her kan alle henvendelser såsom support af Via Ritzau systemet og tilkøb af services forventes besvaret.

Udenfor normal kontortid

Al kontakt skal ske til Ritzau døgnsupport

Telefon +45 69161718

Kodeord ved henvendelse

SERVICEPLAN 2024

(Kodeordet ændres til nyt den 1. januar 2025)

Forventninger til support

Ritzau døgnsupport kan håndtere henvendelser angående allerede indgåede aftaler angående Via Ritzau selskabsmeddelelser. Det er således ikke muligt, at få hjælp til opsætning af Via Ritzau eller tilkøbe nye services udenfor normal kontortid.

Support kan omfatte:

  • Bruger spørgsmål angående login, brug af systemet ved udsendelse, håndtering af e-mail kontakter ved udsendelse og upload af nye til den konkrete udsendelse
  • Behov for international distribution (kræver at aftalen er indgået på forhånd)
  • Hjælp ved driftsforstyrrelser
  • Udførsel af alternativ distributionsprocedure ved driftstop
  • Support kan foregå på dansk og engelsk